Kerhosta

GoldWing Club Finland ry on Honda Gold Wing mallikerho.

Kerho on perustettu 12. maaliskuuta 1982 ja toiminut vireästi. Kerho rekisteröitiin 11.syyskuuta 1993. Kerhon tarkoituksena on edistää ja ylläpitää Honda Gold Wing moottoripyöräilijöiden ajoharrastusta, koota moottoripyöräilijät yhteisen harrastuksen pariin ja tehdä yhteistyötä GWEF:n ja muiden Euroopan kerhojen kanssa.

Tapaamisia ja kokoontumisajoja

Jäsenillä on vakituiset tapaamiset keväällä, kesällä ja syksyllä.

Kansainväliset tapaamisemme ovat korkeasti arvostettuja ja ulkomaisten osallistujien määrä on nousussa koko ajan. Kerho järjestää pienempiä tapaamisia ympäri vuoden. Kerholla on myös lehti, joka ilmestyy kolmasti vuodessa. Meillä on Suomessa 804 jäsentä, joista suuri osa suomalaisia Gold Wingin omistajista. Keski-ikä on noin 60,5 vuotta. Koko Euroopassa, on noin 12.000 jäsentä 22. maasta. Katto-organisaatio on GWEF (Gold Wing European Federation).

Tarjoamme jäsenillemme

• koulutustoimintaa
  • valmennus- ja harjoitustoimintaa
  • nuorisotoimintaa
  • tietoa moottoripyöräilymatkailusta
  • tietoa Euroopan muiden kerhojen toiminnasta, kuten kokoontumisajoista
  • tiedotus- ja suhdetoiminta
  • valistus ja kasvatustoiminta

Liittymis- ja jäsenmaksujen suuruudet päätetään kerhon vuosikokouksessa.

Kerhon tilivuosi alkaa 1.tammikuuta  ja loppuu 31.joulukuuta. Tilit on hallituksen toimesta päätettävä ja jätettävä tilintarkastajien tarkastettavaksi viimeistään 28. päivänä helmikuuta ja tilintarkastajien tulee palauttaa ne lausuntoineen hallitukselle viimeistään seuraavan huhtikuun 1.päivänä.Omien toimintasääntöjen lisäksi noudatetaan voimassaolevia yhdistyslain määräyksiä.

Jäsenistö:

(päivitetty 31.12.2021)